Съобщение
Добре дошли във форума на Пернатите.Грубият език във форума не е позволен така, че уважавайте събеседниците си.Има нов начин за прожектиране на видео от YouTube, който може да видите тук! Има и вероятност за некоректно подреждане на елементите при ползването на IE браузър.
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!


Канар на Александър

Канар на Александър

Мнениеот alexsanderp » Нед Ное 20, 2011 12:35 pm

alexsanderp
потребител
потребител
 
Мнения: 39
Регистриран на: Чет Дек 18, 2008 10:01 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Канар на Александър

Мнениеот alexsanderp » Нед Ное 20, 2011 12:48 pm

alexsanderp написа:

Канарът е илюпен юни 2011г.Аз съм начинаещ макар и да гледам и развъждам орфей от три години.Аз мисля ,че канарът ще изчисти още песента и ще подобри гласа си .Моля за коментар от канаровъди с по-голям опит в отглеждането на ОРФЕЙ.
alexsanderp
потребител
потребител
 
Мнения: 39
Регистриран на: Чет Дек 18, 2008 10:01 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Канар на Александър

Мнениеот slona67 » Нед Ное 20, 2011 5:30 pm

Здравей alexsanderp - Мисля,че три години работа с Орфей не е малко време,за да можеш да правиш правилна преценка за птиците(материала) с който разполагаш!Мисля,че птицата ти има потенцял,но както каза и ти,трябва още да чисти гласа,лепи и не завършва всички строфи!Иначе мога да я причисля към,сравнително богатите птици;Изпя цялостно 13строфи,загатна или половинчато още 3-4стр.!Темпото на песента и е добро!За тембъра, ще се въздаржа,просто и е още раничко,пък и от запис тембъра не може да се прецени реално!Направих си труда да я оценя, но няма да конкретизирам,просто на този етап от развитието си няма как да събере много точки,въпреки застъпването на доста строфи!Пожелавам ти успехи на конкурсите,ако участваш разбира се! :drinks:
Аватар
slona67
потребител
потребител
 
Мнения: 429
Регистриран на: Съб Ное 27, 2010 7:07 pm
Местоположение: Някъде в гр.София

Re: Канар на Александър